لگاریتم

وب نوشته های میلاد پایکار در مورد هر چیزی که به نظرش جالب میاد !

لگاریتم

وب نوشته های میلاد پایکار در مورد هر چیزی که به نظرش جالب میاد !

لگاریتم

تو این بلاگ چیز هایی رو خواهم نوشت که به نظرم جالب به نظر میاد.
احتمال داره خیلی از نوشته ها کپی شده از جاهای دیگه باشن . (البته با منبع مینویسم )
اگه دوس دارین میتونین توی فید وبلاگ عضو شین :)

طبقه بندی موضوعی
مدال رنگی

آپدیت اندروید 4.3 گلکسی اس3

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ب.ظ

سلام

حدود یه هفته هستش که سامسونگ نسخه بدون باگ اندروید 4.3 رو بیرون داده

برای دانلود این رام به این آدرس برید.

برای اینکه بدونید چطور میتونید گوشی رو آپدیت کنید به این مطلب رجوع کنید. :)

تمامی مراحل نصب رام شبیه به اندروید 4.2.2 هستش و تنها فرقش اینه که هنگام انتخاب فایل توی برنامه باید این فایل جدید رو که تو همین پست گذاشتم انتخاب کنید.

نظرات  (۱۱)

باگی ک ندیدی هنوز؟
کانتکتا سریع باز میشن؟
از 4.1.2 کلا بهتره؟
پاسخ:
والله از نظر سرعت یک مقداری بهبود داشته ولی نه اونقدری که بگیم اوه ! چقدر سریع شده ! :)
مسلما از 4.1.2 بهتره !!!!
برنامه ها و تغییراتی که توش اعمال شده خیلی خوبه :)
مرسی دادا
منم آپدیت کردم-با حال شده
دمت گرم ک مدام ازت سوال کردم و جواب دادی-خیلی گلی...
پاسخ:
خواهش میکنم داداش :)
سلامت باشی :)
دادا میگم واسه تو هم کانتکتارو وقتی از لیست برنامه های باز پاک کنی یا دفعه اول ک میخوای باز کنی حدود 4 ثانیه طول میکشه؟؟
وقتی آپدیت ایران بیاد باز میتونم آپدیت کنم دیگه؟؟؟(فرقی با این ک الان نصب کردم داره اصن؟؟)
پاسخ:
داداش واسه من همون موقع پاکش میکنه
وقتی برای ایران بیاد میتونی دانلودش کنی
پس دادا مال تو هم یه سه چار ثانیه طول میکشه بعضی وقتا واسه باز کردن کانتکتا؟
پاسخ:
آره داداش واسه منم طول میکشه :)

سلام

اندروید 4.3 روی مدل i9300XXELLA هم جواب میده و از زبان فارسی پشتیبانی میکنه؟

پاسخ:
بله روی گوشی شما هم جواب میده :)
سلام
تشکر از پاسخ شما.
ولی امکان دانلود از ادرس داده شده نیست. ادرس جدیدی معرفی کنید که سرعت بیشتری برای دانلود داشته باشه.تشکر
پاسخ:
سلام
تو انتهای پست یه آدرس جدید گذاشتم
سلام خسته نباشید الان مشکلات اپدیت4.3 درست شده؟؟؟ اپدیت کنم؟؟؟ خیلی نگرانم...
پاسخ:
بله رفع شده :)
الان هم کلی خوبه :)
سلام.من اپدیت کردم ولی صفحه قفلش دیر میاد!
چی کار کنم؟
salam azizam in baraye
xxemrh
ham mitonam updaet konam
دوست گرامی این رام مثل رام قبلی 4.3 مال کشور ایرلند هیچ مشکلی نداره با خیال راحت اپدیت کنم.
با تشکر.
من اس 3 دارم ولی از وقتی که خریدم اندرویدش 4.3 بود اگه یه سایتی معرفی کنید که اندرویدش رو 4.4 کنم ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی