لگاریتم

وب نوشته های میلاد پایکار در مورد هر چیزی که به نظرش جالب میاد !

لگاریتم

وب نوشته های میلاد پایکار در مورد هر چیزی که به نظرش جالب میاد !

لگاریتم

تو این بلاگ چیز هایی رو خواهم نوشت که به نظرم جالب به نظر میاد.
احتمال داره خیلی از نوشته ها کپی شده از جاهای دیگه باشن . (البته با منبع مینویسم )
اگه دوس دارین میتونین توی فید وبلاگ عضو شین :)

طبقه بندی موضوعی
مدال رنگی

آپدیت galaxy s3 به اندروید 4.2.2

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ق.ظ

سلام :-)

امروز میخام یه آموزش سر راست و ساده بدم تا کسایی که galaxy s3 دارن بتونن سیستم عاملشون رو به آخرین نسخه اندروید که اومده یعنی نسخه 4.2.2 ارتقاء بدن.

اصلن نترسید ! اگر اینطوری که میگم پیش برید هیچگونه آسیبی به دستگاه نمیرسه !

کمربنداتونو ببندید تا بریم سراغ آپدیت :)

نکات اولیه :

نکته 1 = این آپدیتی که من قرار دادم نسخه ی بتا هست که توسط سامسونگ به بیرون عرضه شده با این وجود من خودم این آپدیت رو نصب کردم و هیچگونه مشکل خاصی رو توش ندیدم.

نکته 2 = بعد از آپدیت خیلی از تنظیمات و شکل ظاهری سیستم عامل شبیه به galaxy s4 میشه :) برید و حالشو ببرید.

نکته 3 = بعد از آپدیت کردن میفهمید که سرعت گوشی به طرز بسیار زیادی افزایش یافته ! من واقعا خودم تحت تاثیر قرار گرفتم ! این آپدیت رو به همه توصیه میکنم انجام بدن !

نکته 4 = بعد از نصب آپدیت کلیه اطلاعات من پاک شد. حتما قبل از انجام آپدیت از گوشی خودتون بکاپ ( backup ) بگیرید. این کار رو میتونید توسط برنامه هایی مثل go backup و titanium backup استفاده کنید. (با یه سرچ کوچیک تو بازار میتونید این دوتا برنامه رو پیدا کنید)



مراحل آماده سازی و نصب

مرحله 1 = مطمعن شید شارژ گوشیتون حداقل بالای 50 درصد هستش.

مرحله 2 = این فایل رو دانلود کنید. حجم = 912 MB (تنها فایلی که باید از اینترنت دریافت کنید همین هستش)
مرحله 3 = فایل رو به وسیله برنامه هایی مثل winrar از آرشیو دربیارید ( extract کنید )
مرحله 4 = برنامه Odin3 v3.04.exe رو اجرا کنید.
مرحله 5 = روی گزینه PDA کلیک کنید و توی صفحه جدید باز شده فایل I9300XXUFME7_I9300OXAFME7_I9300XXUFME7_HOME.tar.md5 رو انتخاب کنید.
مرحله 6 = موبایل رو خاموش کنید بعد از ده ثانیه دکمه های کم کردن صدا و دکمه ی وسط (Home) و روشن کردن موبایل رو به صورت همزمان فشار بدید. حالا دکمه ی زیاد کردن صدا رو یکبار فشار بدید.
مرحله 7 = حالا کابل یو اس بی رو به گوشی وصل کنید.
مرحله 8 = مطمئن باشید که گزینه ی re-partition تیک نخورده باشه.
شما الان باید همچین صفحه ای رو روبروتون داشته باشید.....




مرحله 9 و آخرین مرحله = حالا گزینه start رو بزنید تا بعد از چند دقیقه سیستم عاملتون آپدیت بشه :)
یه نفس راحت بکشید و اگه از این مطلب خوشتون اومد برید و این پست رو بخونید و عضو فید این وبلاگ بشید :) .


توجه توجه : لینک دانلود نسخه 4.2.2 که اولا نسخه ی بتا بود و ثانیا در وبسایت هات فایل ذخیره شده بود به دلیل تعطیلی سایت، حذف شده
بنابرین برای آپدیت گویتون بهتره که به نسخه 4.3 آپدیت کنید. جهت دانلود فایل و همچنین روش آپدیت کردن به این مطلب مراجعه کنید.

نظرات  (۴۸)

motmaenin tartibe marahelesh doroste//////

fln dare iailbreak mishe age gushim kharab shod mikoshemetttttttttttt

mishe begin daqiqn chan min tool mikeshe ta gooshi update she????
vaseye update kardan hatman bayad gooshi root shode bashe?
پاسخ:
سلام
اول اینکه مگه گوشیت آیفون هست که گفتی جیلبریک میشه ؟ :D
دوم اینکه مراحلش کاملا درسته. من خودم اینطوری گوشیم رو آپدیت کردم. امن امن هست نگران نباش.
سوم اینکه وقتی که گزینه ی start رو میزنی حدود یکی دقیقه طول میکشه تا آپدیت تموم شه. بعدش گوشی ری استارت میشه و اندروید جدید شروع به کار میکنه
چهارم اینکه برای آپدیت شدن نمیخاد که روت شده باشه.

از من 5 دقیقه طول کشید!!!

شوخی کردم،خیلی کارت درسته...

پاسخ:
قربانت :)
روی این مدل هم جواب میده؟
i9300XXELLA
تا مرحله 5 باید با کامپیوتر پیش رفت دیگه؟
پاسخ:
بله
فقط مهم اینه که گوشیت گلکسی اس 3 باشه

salam

hame karayi ke gofte bodino anjam dadam vali nashud 2 ja moshkel dashtam

1.to (odin 3) ke baraye man baz shude bod kadr( ID  khali bod

2to message in neveshte shude bod

<OSM> Enter CS for MD5..

<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..

<OSM> Please wait..

<OSM> I9300XXUFME7_I9300OXAFME7_I9300XXUFME7_HOME.tar.md5 is valid.

<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..

<OSM> Leave CS..

<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)

 

moshkel az kojast?

 
پاسخ:
به درستی آپدیت شده دیگه !
مشکلی نداره که ! :)
بابا این فایل که دانلود نمیشه اینجا.میشه 1 آدرس دیگه بدی.اخطار میده
operation has timeout
اونم بعد از دانلود 500 مگابایتش
پاسخ:
سلام
این مشکل به خاطر مشکل توی خط اینترنت شماست
برای اینکه هم اکنون بفهمی ورژن اندرویدت چنده باید چه کدی رو وارد کرد؟
پاسخ:
سلام
کافیه وارد تنظیمات بشی و به قسمت about phone وارد بشی
اونجا نسخه اندروید رو زده
من الان فارسی رو موبایلم نصب کردم با ورژن 4.1 با آپدیت به 4.2 فارسی از بین میره آیا؟اگه از بین بره برای 4.2 فارسی هست؟
پاسخ:
سلام
زبان تنظیمات و خوده دستگاه به انگلیسی تبدیل میشه
فقط میشه با دانلود حدود 2-3 مگابایت به زبان فارسی نوشت
سیم من رجیستر نمیشه چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
یعنی چی رجیستر نمیشه ؟؟
لطفاآپدیت4.3براىgalaxy s3همراه باتوضیحات بذارید
پاسخ:
برای آپدیت به 4.3 هم همین روش رو باید انجام داد
تنها تفاوت توی دانلود اون فایل 900 مگابایتی هستش
البته اندروید 4.3 که سامسونگ بیرون داده مقدار زیادی مشکل برای من ایجاد کرده و سامسونگ قراره یه آپدیت دیگه به زودی بیرون بده
نظر من اینه که همین 4.2.2 رو نصب کنی
درود خسته نباشید ممنون از اموزش کاملتون من این اپدیت رو انجام دادم ولی گالری هیچ تغییری نکرد  و کلا بعضی چیز ها به گوشی اضافه نشد  باید چیکار کرد؟
نسخه 4.3 میگم منتشر شده برای اپراتور ایرلند ما هم میتونیم استفاده کنیم؟
پاسخ:
سلام
میتونید از اون آپدیت هم استفاده کنید
از این لینک میتونید دالودش کنید : http://www.hotfile.com/dl/254636127/beaf159/I9300XXUGMJ9_I9300OXAGMJ9_BTU.zip.html
تو اندروید 4.3 تغیییرات رو حتما میتونید ببینید :)
سلام
داره نصب میکنه . خوشحالم . ممنون دوست عزیز . کاش همه مثل شما خوشی هاشونو تقسیم کنن . ممنون
پاسخ:
سلامت باشی دوست عزیز :)
خیلی خوشحالم که باعث خوشحالیت شدم :)
slm man in kararo kardam alan 10 dagigast goshi ye safhe avorde vasatesh neveshte downloading...)bad payinesham neveshte :Don not turn off target alan man chika konaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 
پاسخ:
کابل اتصال شما احتمالا قطعی داره
توصیه میکنم یک بار کابلو عوض کنی و دوباره گوشی رو فلش کنی
در صورتی که نتونستی به یه متخصص نشون بده
salam che jori farsri nasb konim ?
پاسخ:
این رام فارسی نداره
شما فقط میتونید کیبوردتتون رو فارسی کنید
برای این کار وارد تنظیمات کیبورد بشید و از اونجا فارسی رو دانلود کنید
آقا سلام-میگم روی این gps خوب جواب میده؟؟
یجا خوندم اصن gps روی 4.2.2 جواب نمیده!!!!
سرعت بازشدن کانکتا چجوریه؟؟؟آخه توی 4.1.2 حدود 8ثانیه طول میکشه!!
این فایلی که گذاشتی همه ی تغییرات اندروید 4.2.2 توش هست؟؟چون تاریخ پستت مال تیر هستش دارم سوال میکنم؟؟
غیر از زبان فارسی هم کلا چ مشکلی داره؟؟آپدیت کردن اینجوری مشکلی ک نداره یوقت؟؟

پاسخ:
سلام
داداش من خودمم روی گوشیم الان همین نصب هستش
اندروید 4.3 رو روی گوشیم ریختم ولی کلی مشکلات داشت و دوباره برگشتم به 4.2.2
من تا با gps ابندروید 4.2.2 مشکلی نداشتم
به خوبی کار میکنه
کانتکت های من هم در حدود دو ثانیه طول میکشه تا باز شه :)
داداش میگم خودت بیس باندت چیه؟؟
پاسخ:
داداش اصلا به بیس باند و .... ربطی نداره
کافیه گوشیت گلکسی اس 3 (i9300 ) باشه تا بتونی این رو نصب کنی
الان واسه تو هیچ باگی نداره؟
پاسخ:
تنها باگی که توی نسخه ی 4.2.2 دیدم اینه که وقتی آهنگ رو پلی میکنی و بعد صفحه رو خاموش میکنی در حدود 3-4 ثانیه آهنگ قطع و وصل میشه و بعد دوباره به روال عادیش برمیگرده
این قضیه ک برا بعضیا سیمکارتو نمیشناسه 0049 میشه کد گوشی و این مشکلات چیه؟؟واسه کیا اینجور میشه؟قضیه چیه اصن؟؟

پاسخ:
ایینکه برای بعضی ها سیمکارتو نمیشناسه به این دلیله که اون رام واسه بعضی قسمت های خاص از جهان مثل چین هستش
تو این رام این مشکلا وجود نداره
سلام..میخواستم بدونم ایا بعد از اپدیت کردن تمام چیز هام پاک میشه؟!                        قبلا گلکسی اس 2 داشتم و اپدیت کردم ولی هیچی پاک نشد....
پاسخ:
سلام
من وقتی این رو برای خودم ریختم همه چیزم پاک شد.
حتما قبل از آپدیت از اطلاعاتت بکاپ بگیر.
سلام
برای من
baseband ver: i9300XXEMA5
Build number: JZO54K.I9300XXEMF6
هست میتونم 4.2.2 نصب کنم؟
مرسی
پاسخ:
سلام
بله شما میتونید 4.2.2 رو نصب کنید :)
این لینک 900 مگابایتی که باز نمیشه!!!!
پاسخ:
احتمالا اینترنت شما مشکل داره که باز نمیشه
lممنونم بابت راهنماییتون عزیزم انشالله همیشه سر بلند و پیروز باشید.
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم :)
ایشالله شما هم سربلند و پیروز باشید :)
سلام دادا-میگم آپدیت جدیدی برا اس 3 خودت نصب نکردی؟

پاسخ:
سلام دادا
والله همین الان دارم اندروید 4.3 رو دانلود میکنم :))))
از اینجا میتونی دانلودش کنی :)
دادا نصب کردی ببین چجوریه به مام خبر بده ک اگه خوبه نصب کنیم-ببین باگی ماگی چیزی داره نداره خوبه بده؟

پاسخ:
سلام
داداش والله امروز نصبش کردم
تا الان که باگی ندیدم
خیلی هم خوبه
اگه خواستی از این آدرس دانلودش کن
میگم بی زحمت این مشخصات گوشیتم بگو ک با مال خودم ببینم مث هم هستش یا نه؟
(منظورم بیس باند و بلد نامبر و ایناس)
پاسخ:
داداش اصلا این چیزا مهم نیست
مهم اینه که گوشیت gti9300 باشه :)
سلام مرسی از راهنماییت
فقط یه چیز دیگه باگ های 4.3 رفع شد مگه؟
پاسخ:
سلام
والله فعلا که ما داریم روش کار میکنیم باگ هاش رفع شده :)
یه لینک از4.2.2 هم میذاری که رسمی باشه فارسی هم ساپورت کنه؟
ممنون میشم ازت داش گلم
پاسخ:
داداش سامسونگ اصلا نسخه 4.2.2 رو بیرون نداده و میخاد بعد از 4.1.2 مستقیما به 4.3 آپدیت کنه
این نسخه ای هم که من گزاشتم یه نسخه ی آزمایشیه که خیلی وقت پیش بیرون داده بود
شما اگه کا گوشیت فارسی داشته باشه باید 4.1.2 رو دانلود کنی.
  • محمد رحیمی
  • با سلام و خسته نباشید دوست عزیز...
    hotfile در دادگاه فدرال محکوم به فنا شده...
    من از کجا الآن دانلود کنم رامو؟
    پاسخ:
    سلام 
    عزیزم اگه میخای به اندروید 4.2.2 آپدیت کنی برات یه آدرس جدید میفرستم.
    ولی من خودم پیشنهاد میدم که بری و از این آدرس http://terafile.co/b155041984aa نسخه 4.3 رو دانلود کنی :)
    سلام دوست عزیز
    این 4.3 تو ظاهر و عملکرد گوشی تاثیر داره ؟
    من دارم دانلودش میکنم.
    بعد چند مدت غیر فعال نمیشه؟
    پاسخ:
    این سوال بستگی به این داره که از چه ورژنی داری به 4.3 کوچ میکنی
    اگه از 4.1.2 داری میای به 4.3 باید بگم که کلللللی تغییر کرده و عملکردش خیلی بهتره
    ولی اگه از 4.2.2 داری میای به 4.3 تغییرات آنچنان محسوس نیست و بیشتر رو ظاهر تغییر کرده
    یعنی چی بعد چند مدت غیرفعال میشه ؟؟
    اقا مرسی من از 4.1.2 به 4.3 بروزرسانی کردم خیلی خوب شده فقط من چنتا باگ دیدم بکی اینکه فونت نمیشه نصب کرد البته با ifont میشه یکی دیگه این که بخش کننده مزیک خود اندروید واسه خودش باز میشه باید هرچند وقت یه بار ببندمش ولی امکاناتش خوب شده بازم مرسی امیدوارام همیشه ابدیت های جدید بزارین
    پاسخ:
    ممنونم از نظرت :)
    درسته چند تا باگ داره
    سامسونگ انگار s3 رو فراموش کرده :(
    بعده کللی مدت این آپدیتو داده
    با سلام و تشکر از راهنمایی هاتون من با odin 3.04 تمام مراحل رو انجام میدم ام این پیغامها میاد

    <OSM> Enter CS for MD5..

    <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..

    <OSM> Please wait..

    <OSM> I9300XXUFME7_I9300OXAFME7_I9300XXUFME7_HOME.tar.md5 is valid.

    <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..

    <OSM> Leave CS..

    <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)

    بعد اومدم odin 3.09رو دانلود کردم باز همون حکایته اصلا قسمت id comخالیه فک کنم اصلا نرم افزار گوشیو نمیشناسه ممنونم اگه راهنماییم کنید


    پاسخ:
    سلام
    شما اول درایور های گوشیتون رو توی کامپیوترتون نصب کردید. برای اینکه مطمعن بشید kies رو نصب کنید تا درایو ها رو نصب کنه.
    بعد مطمعن شید گوشیتون رو توی حالت downloading mod بردید. برای اینکار اول گوشیتون رو خاموش کنید بعد دکمه های home و volume down و power رو با هم بگیرید.
    یه صفحه براتو میاد که بعدش باید دکمه ی volume down رو انتخاب کنید. :)
    سلام گوشی من اس4 هست.من اندرودمو میتونمتا حد اکثر چه نسخه ای آپ دیت کنم؟
    لطفا اگه میشه پاسخو به ایمیلم بزنید.
    واقعا ممنونم کارتون عالیه.
    پاسخ:
    به ایمیلتون ارسال شد :)
    راستی گوشی ای4 چطوره؟
    سلام
    من میترسم اپدیتش کنم مطمئنین که درست کار میکنه؟
    گارانتیش از بین میره؟

    پاسخ:
    درست کار میکنه :)
    اگه میترسی انجام نده
    گارانتیش میپپره
    سلام
    فقط خواستم یک تشکر حسابی ازتون بکنم ، خیلی ممنون و سپاسگزارم .
    پاسخ:
    خواهش میکنم سلامت باشید :D
    اولین باره کسی همچین تشکری میکنه :)))))
    ممنون :D

    ببخشید رام 4.2.2 رو از کجا باید دانلود کنم؟

    پاسخ:
    رام 4.2.2 دیگه نیستش
    رام 4.3 رو که تو پایین صفحه گذاشتم رو دانلود کن

    اگه درایو گوشیتو رو کامپیوتر نصب نکنی اپدیت نمیشه؟

    پاسخ:
    مشکلی نداره
    فقط باید کامپیوترت ویندوز 7یا 8 داشته باشه تا گوشیتو بشناسه
    Salam haji man ye hafte mishe s3 kharidam vali hey khod bkhod khamosh roshan mishe bazi moghe ham hang .mikone moshkel az kojast .mamnon misham  alanam 4.1.2 hast
    سلام این لینکی که دادین خرابه
    میشه بی زحمت یه لینک دیگه معرفی کنید لطفا؟
    سلام
    اگه ممکنه لینک رام 4.3 اصلی رو که باگ نداشته باشه بذارین
    الان رو گوشی من اندروید 4.3 هست ولی خیلی باگ داره
    سلام
    لینک رام 4.3 بدون مشکل لطفا
    باسلام اس 3 من Baseband version I9300XXELKC هست

    آیا این آپدیت روش جواب میده یانه وژن 4.3.3 رو میخوام روش نصب کنم
    dast gholet dard nakone
    kheli aqaii

    سلام من گوشیم اس 3 می تونم به امدروید 4.2.2ارتقا بدم ممنون

     

    سلام
    روشت عالی بود من زیاد تو اینترنت گشتم ولی توضیح شما علی بود و من گوشیم رو ارتقا دادم
    اما مشکل ارور موتور گفتگو داشتم
    که بعد از ریست کارخانه
    اون مشکلم حل شد اما گوشیم فارسی نمیشه
    ممنون اگر کمکم کنید

    داداش دمت گرم عالی بود

    نصب شد بدون هیچ مشکلی

    فقط واسه زبان فارسی چیکار کنم گفتی 3.2mb دانلود میخواد چی و کدوم قسمت اینکارو انجام بدم میخوام زبان فارسی باشه

    بازم ممنون

    سلام من آندروید 4.2 داشتم هارد گوشیم به مشکل خورد و خراب شد...
    امروز تحویل گرفتم گوشیمو ولی آندروید 4.1...
    با این برنامه میتونم به 4.2 برگردونم؟از 4.2 خیلی راضی بودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی