لگاریتم

وب نوشته های میلاد پایکار در مورد هر چیزی که به نظرش جالب میاد !

لگاریتم

وب نوشته های میلاد پایکار در مورد هر چیزی که به نظرش جالب میاد !

لگاریتم

تو این بلاگ چیز هایی رو خواهم نوشت که به نظرم جالب به نظر میاد.
احتمال داره خیلی از نوشته ها کپی شده از جاهای دیگه باشن . (البته با منبع مینویسم )
اگه دوس دارین میتونین توی فید وبلاگ عضو شین :)

طبقه بندی موضوعی
مدال رنگی

شروع به کار وبلاگ نویسی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ب.ظ

به نام خدا


با لطف خدا تصمیم گرفتم که دیگه این پروژه ی وبلاگ نویسی رو به طور کاملا جدی دنبال کنم و چیزهایی که به نظرم خوب به نظر میرسه رو توش منتشر کنم.

نکته 1 = منو دست کم نگیرید تو خیلی کارا مهارت دارم.

نکته 2 = هر نوشته ای که مینویسم دقیقا واسه خود من نیست شاید از یه جا دیگه باشه و مطمعنا لینکشو میزارم . امیدوارم اگه کسی هم از من کپی میکنه لینک منو بزاره :)

نکته 3 = اینکه مطلب های عاشقونه بزارم هستش پ.ن : عاشقونه خای خیلی قشنگ نه از این ..... :)

نکته 4 = تعداد بازدیدکننده ها واسم اهمیتی نداره چون واسه آمار بازدید نمی نویسم . واسه این مینویسم که منم یه رسانه داشته باشم بتونم حرفامو بزنم.

نکته 5 = به اینجا اعتمادی ندارم. نمیدونم چرا اومدم اینجا. معلوم نیست یه حرف سیاسی بزنم زود فیلتر میشم یا نه. ولی در کل یه جورایی از ظاهرش خوشم اومد که اینجا شروع به کار کردم.

نکته 6 = دوس دارم اینجا برام یه جورایی دفترچه خاطرات بشه :)

همین .

سلام :)

  • ۹۲/۰۴/۱۲
  • میلاد پایکار

فیدخونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی